Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 16 juli 2011

Lillsemester


Wild and crazy .......

Tänk att det går att samla ihop alla kidsen för en
liten tripp i alla fall..... Inte alltid så lätt när dom är halvvuxna.
Em fick uppdraget att leta upp ett ställe max 2 timmar bort
och boka en campingstuga :o))
Gick bra de å vi hamna i Södertälje på Eklundsnäs camping
Campingen kunde väl ha lite mer att bjuda på,
men området och badplatsen fick nog 5 toaster av
5 möjliga, mycke tok å mycke skratt blev det.
Jessica överlevde i stugan på 10 m2 med, två 19 åringar
en 16 åring och en liten söt 10 åring............
Fullt hus , japp !!!!

Hemfärden gick via Mariefred och Strängnäs.
Mariefred med Gripsholmsslott var ju en heeeelt liten
underbar stad, så pittoresk med gamla byggnader
och kullerstensgator, ångloks trafik och en fin hamn
Helt klart värt ett besök mina vänner !!

Nu har familjen spridits ut igen, två till Göteborg
och en ska jobba järnet, så det e sååååå synd om mej så.
" all by my self" ;o)) näe då, har nog en hel del pyssel
här hemma om jag vill, alltså OM jag vill *fniss*
Tror att jag bara vill ha semester lite till faktiskt .........

Väntar hem vännen min från Norrland så i slutet av
veckan blir det dans i Malung, ska bli sååå kuligt.
Har hittat tillbaka till dansen och skulle kunna dansa varje
kväll igen nu, underbara dans <3

Näe lite nyttadags kanske, till jobbet !!! och låna tvätthallen
för nu ska det putsas bil minsann, vax on , vax off

Ha en härlig helg alla fina
Kram Jessica



Mitt ressällskap :o))))

Skumma brudar hittades på campingen ;o)

Dom värsta retstickorna, bror å lillasyster ....

Mariefreds gamla stationshus, charmigt !!

Kullerstens gatorna inne staden
och ångloket .......

1 kommentar:

  1. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vilken härlig tur du fick ;))) . Å blommerna bidde ju fin fina i "krukan"?! Ja har vartt söder ut i landet Malmö tur å retur ;) Ni missade väl inte kakslottet i Taxinge ??? De e ju bare ett måste iaf för ett fika monster som mig ;)) Kramiz å ha de nu riktigt finfint den kommande veckan <3 vi hörs ! / Magda

    SvaraRadera