Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 19 juni 2012

Blommor i sovrummet ...

Två lediga dagar .....


Försöker få lite gjort här hemma
 eftersom det är jobb heeeela midsommar ....

Det jag nu försöker få gjort är: 
Att fylla på och dricka ur kaffekoppen
Att ta sovmorron
Att, att .... Jaa göra precis det som
känns roligt, "latigt" och skönt
:D
Det är ju liksom min helg nu ;)

*************

Har en rabatt som är nygrävd och ska fyllas med
torp-lantliga växter, mmm i-lands problem minsann
kan jag leva med ..... 

Nu har blommorna flyttat in oxå
Sovrummet är som en härlig blomsteräng med
ljuvliga rosor "alla over the place" ...

Ha en skön tisdag nu mina vänner
Kram Jessica <3 






1 kommentar:

  1. Så snygga och sommriga sängkläder!
    Hoppas det blir en lugn midsommar på jobbet.

    Kram från mig i Örbyhus ))

    SvaraRadera