Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 28 oktober 2012

Förvinter .... heter det så ?!?



Vardagsrum .....

Nu har vi haft kallt i en veckas tid, och då menar jag
minusgrader dygnet runt, i natt när jag jobbade hade
vi -7, fullmåne och stjärnklart :)
Tänk om jag inte jobbat , 
då hade jag inte fått se allt de vackra ....

***********

Har varit en helg med på tok för lite sömn pga
mycket jobb, men det ordnar vi till nu när det är
höstlov, har tur och jobbar bara två pass :D
I natt hade vi liiiite roligt åt en doktors namn
(jaaa vi skrattade, flåt)
Men han heter Islam och innan man fattar det liksom.
Så nu tänkte kollegan nästa gång presenterade sej som
"-Sjuksköterska Kristendom !!!!"
Uscha hur det blir ....
när man är övertrött efter en 14 timmars natt ;)
För övrigt ska tilläggas att Dr Islam är en mycket
trevlig och duktig läkare ;) så var det sagt !!

*************

Börjar längta till advent, var till Ullared i veckan
som var och handlade lite nytt, har plockat lingonris,
grå och grön mossa, så nu ska det förberedas lite.

Ska dra iväg med "min" Ulla ikväll och
dansa :)) Wiiiee !! ska bli mys att åka bil och
snicksnacka och sen träffa alla dansisar.
Å i möra börjar höstlovet, vara ute, halloweenpyssla
grilla korv på tomten och bara vara :))


Ha det jättefint nu
Kram Jessica 











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar