Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 14 juli 2014

6 månader .....

Playan vid våran camping i Varberg 
S
Klara på tur längs varbergs cykelvägar 







Vårat boende ...: tält is the shit ... 

Vi kan säga att det hänt mycket på ett halvår ..... Tråkiga saker som gör att man tappar lusten till livet... Blir arg och ledsen på hur orättvist det kan vara, men det är bara att bita i och se varje liten positiv sak 😊 tror ändå på det ljusa och snälla i livet 

Har haft 1,5 veckas semester nu ☀️ Och måste säga att vädret visat sej från sin SOLsida .... Lillan och  jag har gjort en roadtrip 👍😎 

Haft underbara dagar ❤️ på västkusten bl.a. .... 

Nu laddar jag om för lite vuxenbus i Malung på dansveckan .... 

Hoppas ni tar vara på sommaren och njuter av varje minut, det vi har är nuet 

Pussåkram Jessica <3
Klara och kusin Fanny 

2 kommentarer:

  1. Nä men.....))) Kände på mig att jag skulle kolla bloggen! Hoppas att det vänt nu och att det bara blir bättre.Stor styrkekram till dig!
    Kul att "höra av dig"igen!
    Annette.

    SvaraRadera
  2. Såg att ni hade en Skoglund & Olsson vedspis No.46. Undrar om du skulle orka ta mått på den då jag eventuellt har hittat jusr en sådan att köpa. Mvh Kim

    SvaraRadera