Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 14 september 2010

Seeeemester !!!



Bara sååå skönt att skriva semester i september :)

Ska nu njuta en vecka och bara ha det så himla skönt, längtar verkligen

efter det här ....... Tycker att jag är värd oxå !!


Har haft två 12 timmars dagar som faktiskt gått fort trots långa arbetspass, hunnit träna oxå e faktiskt inne på 3.e veckan nu så det känns ju smutt :) Jobbat med fina Sanna idag, härlig människa som det är väldigt lätt att ha kul OCH prata med !! Hann prata lite med bästaste Malin och Ove lite oxå, underbart härliga kollegor man har, folk som bryr sej om en *glad*


Lite tvätt och packning i morrn, hinner förhoppningsvis en sväng till Lillan´s nya hus oxå, hmm hoppas. E ju sugen jag å ... sett ett sånt fiiint hus i Fäcklinge så jag smäller av, det liksom står "Välkommen Jessica" på huset !! Men barnen tycker nog inte det e nån hit kanske ...


Har alltid så vansinnigt mycke ideér och "VILL" saker... vill, vill, vill !!!! Kanske ska lura päronen och köpa en liten gård tillsammans i Siljansnäs, tre hus på gården, perfekt !! eller hur, då kan vi ju vara där allihopa jue, med varsitt litet hus, mysigt värre !!! Eller köpa ett gammalt "Jessica" hus i Sandarne utanför Söderhamn .... blir helt galen för jag vill verkligen ha nåt EGET som e MITT och JAG kan göra vad jag vill me, älskar min lägenhet, men kan ju inte göra nåt här (läs:bygga/rusta) !!!


Sitter här nu med tända ljus i typ hela lägenheten och har precis ätit mina hemgjorda SUSHI e så grymme gott och smakar faktiskt precis lika bra som på sushirestaurang, trot eller ej ! Men den som smakat vet ;) e ju förresten bara jag och en till, jaja , gott var det i af, en bra start på semestern kan man säga !!


Puss, kram och ha en fin kväll alla goingar :)


PS: Tack papsen för att du försökte laga en "hel" bil, hihi !! Färgen kommer till nytta i alla fall för nu e det dags för höstvaxning och ompyssling av min fina kille !!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar