Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 10 november 2011

1 år i Fäcklinge


FÄCKLINGE <3

Denna bild är ett år gammal, tänk så mycket snö
redan då ....ååå va jag längtar



Längtar till advent ........

Tänk va jag längtar till advent OCH snö .....
Sitter och kollar gamla bilder och inser att vi firar
1 års dag tom passerad med några dagar.
Galet va fort tiden går :o)

Ett år av glädje, frihet, lycka, jobb å slit
Men åå så glad jag är att jag bestämde mej
för att köpa lilla huset mitt .......

Är tacksam till all hjälp jag fått under det här året.
Men är oxå stolt över mej själv hur mycket jag lärt mej
och hur mycket jag faktiskt KAN som jag inte trodde ;o)
Önskar bara mej en stor säck med pengar av tomten
i år, gärna pappaerpengar tomten (om du nu läser det här)
alltså en STOR säck menar jag ;o))

Nu när man bott är år, är det massor jag skulle
vilja göra och det ska blir gjort, även om det kommer att
ta tid, för att borra ner skallen och köra på är jag
grymt bra på *ler stolt*

Näe då ska jag fortsätta drömma lite innan
det blir en sväng ut och eftermiddagsjobb ...

Kramisar Jessica <3

PS.. Tomten kom ihåg min önskelista, den var ju så kort ;o))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar