Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 5 januari 2013

Vemdalsskalet :)



Tradition och en trevlig en .....

Hit ska vi i morrn :)
Vemdalsskalet i Härjedalen, en resa på 38 mil, 38
värdefulla mil för att få uppleva total semester :)
Det är fjärde året tillsammans med min lillebror och familj.
Förra året lurade vi även med en nypensionerad mamma ;)
I år är även pappsen pensionär, sååååå vi blir totalt
12 personer på fjället i år :D
Eller det lär ju vara fler än 12 såklart .....

Har varit lite stök i familjen med en gammal sjuk
mormor, så jag tror att det här är den bästa medicinen 
för att koppla ifrån och av, fylla på med ny fräsch
energi för att kunna hjälpa till igen när vi kommer hem.

*************

Har varit i Vemdalen till och från sen jag var liten
och jag måste säga att det är bland det bästa i Svensk
fjällvärld ... I år fick vi varsin kortvecka av mamma
och pappa i julklapp, helt perfekt och ungarna tyckte det 
var lika toppen som jag :) Dessutom fick vi ett trevligt 
"presentkort" som innefattade 3 luncher och två middagar.
Behöver jag säga KUNGLIGT !!!!

Endast behöva tänka på frukost och en middag :D
Vi passar på att tacka i förhand och vet att det kommer
att bli underbara dagar .....

Ha en härlig vecka DET kommer vi att ha !!
Kram Jessica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar