Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 17 maj 2012

Lååång helg ....


Lång helg och nästan ledig .....

Har bara en natt kvar så det känns som en ledig lång helg faktiskt :))

Dagen började bra, sovmorron och sen skulle K ha fysträning
med fotbollen, peeeerfekt då passar jag oxå på att träna samtidigt :)
Vi har ju förmånen att träna på arbetstid, men på senare tid är det 
hopplöst att få till det, känns skönt att träna utan att RAKEL
bara långtar efter att "pipa" ut oss på körning ;)

******************

Sååå jag dumpade dottern vid sin träning och åkte till
jobbet själv, drog på tung rock och lassade på vikter.
Skulle har tränat till Kenta´s "just idag är jag stark,
 just idag mår jag bra" för jag hade den feelingen ....
Sköönt, körde överkropp, väldigt effektivt och hoppade sen
i bilen för att springa en vända i spåret ....

Det var då som jag tappade känslan i "just idag är jag stark" ....
Va fan hände, kändes som jag drog på mej en blandning av 
KOL och astma, viket avslutades efter 3 km ...
Andningen var då, ansträngd ... tung ... och nästan i närheten
av cheyne stokes andning, vilket innebär i vårdtermer
nära döden andning, typ !!
Måste varit en KLAR Prio 1A !!!!

Hahaha ... jajaja jag vet att flåset verkligen inte är på topp, men 
foten/benet som jag bröt håller så jag kämpar på och flåsar bäst jag vill :D

Näe ni ha en finfin torsdag, jesus-flyger till himlen dag nu då :)))
Kram Jessica <3 




Favvohörnet , med favvokudden ......


Nu har gullvivorna slagit ut hos oss oxå ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar