Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 9 juni 2013

Maj .... det nya december :)


Det är en härligt hektisk tid .....

Jag är verkligen oduglig att blogga nuförtiden ....
Som om nån bryr sej liksom ;)

Maj är ........... HEKTISK !!!
December är iiiingenting mot denna jalla jalla
månad, man vill njuta ute, man vill umgås, man vill
grilla, man vill promenera, man vill plantera .....

Hej å hå VAD MAN VILL !!!!

Vi har i af hunnit sååååå mycket att jag nästa
spricker, jag har varit på tjejresa till Turkland.
Fillen har blivt 18 år, Lia (Filips tjej) har tagit studenten
jag kollar på fotboll, åker på badresa med klassen.....
Myser i Gävle med med stortjejen min ....
Grillar med min grupp :) inväntar sommarlov
Har gjort uppdatering av gården med hjälp av mamma
och pappa<3 i="" nbsp="">

Ni fattar här SPILLS INGEN TID ALLS ..... :p

Lite Bilder .... eller mååånga bilder 
kommer här !!!

Man måste verkligen älska livet lite extra ....


Turkiet med helt uuunderbara flickor ....


Sonens 18-års frukost ute .... 


sonens flickvän tar studenten .... fiiina <3 p="">

Mitt fiiina sällskap i Turkland .... borde bli en tradition :)


Jobbar "läger" med mamma och pappa
köksträdgården tar form :)


Mer kalasfrukost .....


Myyysdag med min stora underbara flicka, sol och baddag<3 p="">

Mitt paradis<3 nbsp="" p="">

och grillkväll med mina kollegor :)




2 kommentarer:

  1. Hej ! Håller med , svårt att hinna med ! Man ska ta vara på sommardagarna . Oj ! Vad mycket du hunnit med..
    Ha det gott ! Kram Jeanette

    SvaraRadera
  2. Jo då,vi är några som hänger kvar ;-)

    Kram från Annette!

    SvaraRadera