Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 3 juli 2013

Man kanske bara ska skita i det ....

En del av semestern avklarad :) 

Se där ja .... Två veckor går fort när mam har det bra :) 
Vi har umgåtts, skrattat, klippt gräs, vattnat, badat, klyvt ved .... Ja verkligen bara varit ledig :D 

Nu är det 3,5 veckas jobb igen, jag klagar inte ... Har haft fina veckor nu :) "rädda liv" och umgås med goa kollegor är inte heller illa :D 

Har funderat lite på bikinihetsen .... Har alltid tränat och älskat att röra på mej, men de senaste åren har det varit mycket strul med. Bruten fot, hälsporre och ryggskott,  sååååå surt, med åldern smygande och begränsning i träningen, så har oxå dessa jävla kilon kommit på, vad det verkar som ett "permanent besök" .... 

Visst .... Man har egentligen inget att skylla på och inte trivs jag med en "fluffig" kropp :/ men det jobbiga är att jag formligen ääääälskar att laga mat, dricka gott och på så sätt njuta av livet<3 

Nu funderar jag på att försöka njuta av att jag är en glad, trevlig, busig och väldigt social människa istället ett tag och glömma mina "volanger" och inte skämmas över mej själv istället .... Skita i alla FB uppdateringar om alla hysteriska träningsfreak som bara ger (en annars träningssugen människa) dåligt samvete .... 

Så får det bli !!!!! Heja sommaren och oss som inte har magrutor och den perfekta kroppen ;) jag lovar vi är rätt goa ändå<3 

Puss å kram från mitt mysiga Fäcklinge !!! 

 


1 kommentar:

  1. Helt rätt Jessica!
    Bejaka livet och ta vara på alla tillfällen som sätter guld på tillvaron!Det är det som man minns och spar i hjärtat!Säga vad man vill om Ernst men han har en förmåga att göra just det.
    Nu ska jag ta tåget till Tierp och handla.Har lyckats få med mig Felix men när han hörde att vi skulle gå en sväng på Kretsloppet hörde jag en suck :-)Får locka med en fika och lite gott att ta med hem.Ja så förgyller jag min torsdag!
    Hej hopp!!

    Kram Annette

    SvaraRadera