Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 8 juli 2013

Sommar, klarblått och havet !!!


 
                 Heldag på Vitgrund !!!! 

Jisses vilken ljuvlig sommardag det blev igår .... Mina stora barn och jag vart medbjudna med fina vänner på en tur på havet :) 

Kan inte hitta på något som kunnat göras annorlunda .... SOL, 30 grader, god grillning, rose', skönt brygghäng, skönt i vattnet mycket skratt och sist men inte minst så hamnade jag i "locket" jag gjorde en riktig storvinst på Yatzyn :D 

Tusen tack Benjamin och Mirran för erat härliga sällskap :) 

Idag är det lite vilodag .... Helgens jobbarnätter kommer efter 

Ha det gött i sommar Sverige !!!! 



               Filip och Indra :) 

             Rose på bryggan ..... 
               Finaste båten :) 
            Vårat kaptensfolk ;) 

        .... mina barn i fören på väg hem 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar