Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 9 oktober 2013

Blogg eller inte blogg ....


Det här med att blogga ....

Det känns lite som att nu är det Instagram som gäller 
Jag kan bara erkänna att jag tycker att det galet
 smidigt och snabbt gjort att slänga ut en blid ...

Det som jag kan sakna ibland är att man inte kan "prata
av sej" på Insta .... Det är en blid och några ord :)

***********

Nu har vi klarat av sommar, sensommar och kommit igång
med hösten och vilken trevlig höst sen ....
+ 19 i måndags och +15 i två dagar nu, helt underbart.
Det är bara att fortsätta att vara ute, fika, fixa, pyssla och njuta
av att bara vara, denna kravlösa årstid :)

Det blir en hel del svamp ....


Annars är det "KLART" ute ... mycket skönt, allt som ska in, är inne
och allt som ska i jorden är planterat ... jag säger välkommen vintern
hahahaha ... nädå , men hur som är det skönt ;)

********

Ledig två dagar innan helgjobb nu ....
Ska greja lite, gå med mormor (90 år) på 
våran höstmarknad, träffa en mammaledig arbetskompis, 
 tapetsera klart hos bror min, 
måla på mina vänners hus på en Ö
i Gävles skärgård .....
Det är ett omväxlande och härligt liv jag lever<3 i="">

************

Har varit och tapetserat i ett fantastiskt mysigt
brygghus, några dagar .... Vill oxå har möjligheten att 
göra så fint i mitt hus, jaja, bara jobba mer extra då ;)





************
 Ha det gött bloggisar, nu ska jag njuta
av mina lediga dagar !!!

Pussåkram skumbanan !!!



1 kommentar:

  1. ja håller med om att bloggandet börjar avta för många ..instagram det populäraste just nu .kanske börjar folk att tröttna på att blogga också ..vet ej ! har också haft mina funderingar ..vad vill jag ? vad ger det mig ? vad ger det andra ? gillar dom enss blogg å inlägg ? inspirerar jag ? många tankar som dyker upp . kram jeanette ps..kul att höra från dig igen förresten ..

    SvaraRadera