Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 13 oktober 2013

En vecka .... en bra vecka :)

 Timmervägg möter rostapet ...

En vecka av mycket praktiskt arbete ...

Bestämde mej för en "göra det jag vill" vecka :)
Ledig onsdag-fredag :D

Veckan innehöll, tapetsering i ett under renovering
gammalt brygghus, VACKERT <3 i="" nbsp="">
Träffade en mammaledigkollega, myyysigt ...
Hälsade på min gamla mormor 90 år :)
Plockade svamp och var i skogen ....
Dansade :)
och var med till kompisars Ö och målade :)

Nej jag hade INTE semester,
 utan har världens bästa schema typ ...

*******

Helgen har faktiskt innehållt arbete ;)
20 luuugna timmar har jag klart av ........
Igår var jag i Östhammar på min gamla station
och där börjades det med "hotellfrukost" och sen
skulle alla Jessicas fadäser gås genom sen
svunna tider ;)) mååånga skratt blev det ....


Kram och välkommen ny vecka !!




Stora Uddrevet ....


Min målar utsikt för dagen ...


Söt Indra fastnade oxå på bild .... 
Sån vacker kväll från bryggan, där vi satt och
mumsade hamburgare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar