Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 22 september 2010

Ååå what a wonderful day !!

Har träffat fina flickaorna Linda och Madde idag, utbjudna till Maddes fina hus i Vreta för lite skitsnack och vilken dag det blev, strålande soool och en låångprommis som slutade ner vid Vretaviken.

Sen blev vi bjudna på en smaskig kräftpasta som slutkläm :)

Full rulle ner till stan för att lämna av Linda och hämta upp buset som dagen till ära bestod av ALLA barnen Lundén och det e inte illa, inte när det gäller shopping vill säga .....
Fillemannen brukar blåvägra, men idag skulle han ekiperas :) Den söta lilla pojken mäter drygt 180 cm över havet, mullrar i talsättet och har blivit allmänt jättestor liksom, inte helt osannolikt att alla kläder i stl 170 är urvuxna faktiskt :P
Jäklar vilket shoppande det blev, tre tröjor och coola chinos..... han e sååå fin pöjkan ;)

När vi skulle hemåt fick ju "Emma bara 17" köra förstås, hejsanhoppsan var längesen jag var nervös me henne i bilen, men i storstan vart jag liiite svettig i pannan faktiskt, men det gick jättebra och hon e sååå lugn och fin, måste brås på mor sin *flinar*
Det roligaste var när hon skulle tanka, snacka om bimbovarning, tokflabbar bara jag tänker på det ..... men till slut så lyckades hon tom slå rätt kod och vi kom iväg, sötnosen :*

Full spätta hemåt, ja nu ska ju tilläggas att INTE Emma körde hem för jag skule nämligen jobba natt, sladda in på bredställ på gården och hoppa över till min blåa "pålle" för att raca vidare till jobbet .... tur att det bara e 200 m

PUHHH !!!

Nu har vi kollat bil, ätit ska ta en kaffe för att hoppas på lugnet .... Varken Sanna eller jag e speciellt arbetssugna faktiskt ;)

Kramar om :)

1 kommentar:

  1. Är den lilla skiten 180cm? Näej, kan jag aldrig tro. Går rätt fort i den riktningen...
    Och du, hon brås absolut INTE på dig i det fallet, jag är ledsen att vara den som berättar det, men så är det.

    SvaraRadera