Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 12 juni 2011

Äntligen helg !!



Om det blev liiite svalare kanske ......

.....men vem f-n orkar med tungt trädgårdsarbete nu då, typ !
Inte jag i alla fall :P. Idag känns det som jag orkar, vila !!!

Tierp Arena hade ungefär 13-15000 besökare igår vill jag bara
informera om, göööörgrymt !!
På kvällen tog vi en rokogniseringrunda (heter det så tro?)
på arenan, en camping med 2000 pers, depån med 2200 pers
och jiiiises va med partyglada människor, stort öltält
grillar i storlek STOOR, underhållning å ja. Jag fattar verkligen
inte att vårat lill Tierp med 5500 invånare, får ta del av detta.

Jaja nog med skryt nu ;o)

Vinka av storjäntan, som drar till Cypern på bartenderskola,
om jag e nervös, HAH .... Ok då , som faan, eller näe då, det kommer
att gå kanoners de, sen får hon bjuda mamsen på paraplydrinkar
hela sommaren minsann, deal på den !!
Fotboll med lilltösen, Vattholma ska få "käka gräs" ;)

Kommer förmodligen att bli väääldigt varmt....

Men som sagt jag slipper gräva grusgång i af, det ska jag använda
den skrytsamma sonen till, han är ju tydligen väldigt stark ^^
Här nedan har vi satt upp tråd för grävstart !!
Vid uthuset ska det bli en planteringsbänk på väggen sen :o)
........... alltså när det blir under +25 grader

Ha det finfint mina söta vänner
Kram Jessica




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar