Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 8 juni 2011

Latar mej å livsnjuter !!


En helt vanlig tisdag ..........

Jisses vilken slappar period jag hamnat i, inte en pysselnerv som
rycker eller sug efter att ta fram penseln eller ....
Näe jag bara LATAR mej nu :o)

Kommer nog efter studenten tror jag, om jag tittar på självaste
studenten så, blir man tydligen väääldigt trött efter ;o)

Igår var det stora baddagen, jag laddade en stor kaffetermos,
massa annanas och melon, vatten och bra tidningar,
å hade +31 mest hela dagen, så doppen blev många .....

På kvällen, när P kom från jobbet blev det sallad å en flaska
vin på bryggan nere vid sjön, Oh my good .... en vanlig tisdag liksom
Som sagt Sveriges för närvarande lataste människa har talat !!!
Eller så laddar jag för, en helg både på Tierp arena
OCH nattjobb på gula bilen, grusgångsgrävning, röd färgning
av uthuset och ..... ja ni ser !!!

Alltså så här säger vi

" Jessica .... med rätt att lata sej"

Ha en toppendag, här ska bakas bullar å tårta i dag
för det vankas 44-års dag för nån, HAH !!!
å det e iiiinte mej :P

Kram Jessica <3




Sommarchill .... helt enkelt



Vi tog kvällsmaten på bryggan i solen ....
Vardagslyxade med lite vin till å me :)
Underbar kväll, +21 i vattnet å solen var så
varm ända till 21:30, mmmys


3 kommentarer:

  1. Jag ser att Peter läser damtidningar! Dansare OCH läser damtidningar, oj oj oj!

    SvaraRadera
  2. Ser super mysigt ut! Ha en fin vecka! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  3. Å! VAD MYSIGT DU HAR DET ..NJUUT ...man ska ta vara på livets sköna stunder ...kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera