Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

fredag 9 december 2011

32, snäll å regnslask !!


Har haft en bra dag helt enkelt .....

Jobbat 7-18, kan väl kalla det en full dag, alltså en
dag man jobbat "fullt" med timmar, brukar ju inte
alkoholhaltiga drycker på arbetet ..... ;o)

*********************

Idag har jag fått höra att jag "är snäll" ibland kan det betyda
mer än en trissvinst .......... När dessutom arbets dagen slutatde
med att "men du e väl typ 32 år " ;o))
Då boosta Jessica sitt EGO, hehe .....
Barnsligt ?? Absoluuut !!! Men lite kul i af, eftersom
dotter är 19 ;o)) moahahaha .........


Har ju jobbat 42 timmar den här veckan .... och skulle
ha jobbat 20 till .... Meeeen nu hade jag min tur på min
sida och hade tydligen innestående tid på min
ordinarie arb.plats, hmmmm det resulterade
i en bonusledighelg, YEEEAAY !!!

Ska ha en LEDIG, bakhelg och ev fixa julklapparhelg ....
Känns som om det här blir skööönt !!!
Lite dans ska det nog hinnas med innan en ny vecka börjar !!

Ha en riktigt skön fredagkväll !!
Kram Jessica <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar