Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 14 december 2011

Bara 3 lediga dagar !!



Luciamyys ....

Mitt i myset, eller ganska sent närmre bestämt vid 00 när
stordottern skulle hämtas vid tåget, insåg jag i går till
min fasa att :

Jag har BARA tre lediga dagar fram till jul ?!!?!!!

PANIIIK ........

....... varav söndagen går åt till, granpyssel och godisbak
Det värsta är att klapparna inte e riktigt klara, och att det är idag
och på torsdag nästa vecka jag kan handla !!!
Dessutom jobbar jag 7-19 nästa vecka 4 dagar :o))))

Å maj gadd ..... Men lugnet brer ut sej liksom, hehe !!
Kommer och bli jul i år oxå, men jaf vet liksom inte riktigt
vad som hände här på slutet :o))

Men nu ska det börjas med en mysig och LUGN
morgonfika med en fin vän på vårat kondis

Pussåkram finingar <3


Lucia glögg myskväll ........
Uppdukat på vedspisen



1 kommentar:

  1. Å! Så mysigt .. Ja det blir jul oavsett .. Nätet har bra julklappar direkt hem i brevlådan .. Det utnyttjar jag .., kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera