Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 15 december 2011

Julkorts snöret ....



Snöret hänger och väntar ....

Tänka att jag fortfarande tycker myyycke
bättre om att få julkort IRL ....
än ett mejl ..

Alltså veckan innan jul att gå till postlådan
och kolla om det har ramlat in några söta
julkort, med en hälsning eller några fina ord på <3
Det e myysigt ......

Brukar sätta upp dom på ett snöre, med småklämmor
som hängt med sen barnen var små :o))

**********

Ikväll blir det bara mys i soffan ....
orkar inte göra ett enda knop nu på kvällen
Har varit på en 9 timmars rep.utb på jobbet
och det var minst sagt HÖGT tempo.
Men kuuul !!!
Allt utom skrivningen på 50 frågor , grrr....
Sitter i sen skoltiden, ogillart helt enkelt.
Men jag klarade mej så nu är det julfrid igen :o)

Ha en skön kväll i stugorna
Kram Jessica <3




1 kommentar:

  1. Åh, här får jag julstämning när jag kikar in! Så många fina bilder du visar:)

    Härligt att du klarade dig!!!:D

    Jag hänger också upp mina kort i små klämmor, det är så fint!

    Trevlig helg
    Kram Eva

    SvaraRadera