Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 26 januari 2012

Im BACK !!!

Inte 13 år längre !!!

Ja ni mina vänner .... Hur det kan gå ... Efter att haft bloggen i
ungefär 2 år, så får jag ett fel meddelande att du har inte åtkomsten
till det här kontot för du måste vara ÖVER 13 år !!

Men alltså jag kan förstå om man startar upp en NY blogg, men när man
haft samma blogg i som sagt två ÅR kan man ju börja undra ?!?!?

Det vart att skriva under ett formulär, kopiera körkortet OCH skicka
till landet "over there" ... Men det tog från skickat brev till att dom låste upp
igen bara 6 dagar faktiskt :o)) Jaja värdsliga problem

Men som sagt nu slipper ni inte "hösmaja" längre !!

Har haft några bra veckor i alla fall
Vemdalen, mmm....
underbara skiddagar med bästa hela stora
familjen, god mat, dryck och PERFEKT skidåkning ..

Sen har det dansats, firats två 65 åringar, mor å far <3
minirustat i köket (bilder kommer)

Ha nu en bäst dag mina vänner, jag har saknat
era fin bloggar :o)

kram Jesscia <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar