Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 30 januari 2012

VÅR i köket !!!

VÅR .... eller inte ...


Ledsnade på vintern och bestämde
mej för vår, dagen efter jag vaknade var det -12 ^^
Haha, där fick jag  .......

Hur som helst gjorde vi ett bordsbyte med lillebrors
familj, så nu mera är '"vi med runt bord"
och trivs super, en omgång färg på bord och spark
socklar, så vart det ett minilyft i köket :o)

Gjorde oxå IKEA glada och sponsrade dom
lite, hade fårr in så mycket fräscht faktiskt .... SKulle
lämna det vita lite och ha blått !!!
Men kom hem med rutigt och blommig i ROSA, hmm
och jag är INTE färgblind ;o)

Som sagt NÖJDA ......
Tempraturen idag säger dock allt
annat än vår -9 grader, men vi kör vår inne i alla fall vi 

Ha en härlig start på veckan nu !!!
Kram Jesssica



Lite vårigt med blommor och rutor ......
Sydde en enkel hissgardin och klädde om soffan


Kuddar sydda med spets som min mormor virkat ....


Bloggen har väl inte fått sitt namn för intet ;o)
Tulpaner i mitt hjärta ....


1 kommentar:

  1. Ja men där var du ju!Trodde du lagt ner bloggen(
    Nu märks det att dagarna blir längre och att våren närmar sig. Gillar`t!!
    Man får liksom lite ny energi.Här hemma har några
    vita väggar fått tapeter.Är så nöjd!
    Ha det bra och vem vet-vi kanske ses på
    Royàl som Matilda säger:)

    Kramen från Annette!

    SvaraRadera