Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 12 december 2012

Dagar i sakta mak ...



Luciamorgon och kolakokning ...

Idag hade jag turen att få gå på "småttislucia"
Lillebrors yngsta tjej 5 år, hade luciatåg med sina
dagmammor :) guuuud så mysigt det är ...
Dom är ju bara för söta.
Till Fannys stora glädje var storkusin (min son) oxå
med, behöver jag säga att han är en favorit ;)

***********

Gick och mötte dottern vid bussen och när vi kom
hem blev det lite pyssel, nejliksapelsiner ...
och kolakokning :) muuums !!
Kan säga att det tar 45 minuter att
 "paketera" 60 kolor !!!

************

Det känns som jag kommit ner i varv, jag sover
och blodtrycket har gått ner lite :)
Jag är nöjd så långt .....
Vill verkligen inte börja äta medicin redan, hmm..

Ha en härlig kväll goingar !

Här är det bara tjejerna hemma och
det blir filmkväll efter hockeyträningen ..

Kram Jessica 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar