Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 8 december 2012

Sååååå jäklars trött ....

Precis HÄR .... skulle jag vilja ligga resten av dagen/kvällen ...

Det blev pyspunka ....

Inte på bilen men på mej :/

Det har varit fullt upp de senaste DYGNEN, inte
bara dagarna utan hela tiden.

Extrajobba i onsdags, hemma 19....
Personaldag på tordsagen 7-22....
Möte 7-14, handla julklappar och jobba natt fredag,
idag efter typ ingen sömn, mer julklappar
och nu är det bara 2 timmar tills jag ska vara på
jobbet för ytterligare en natt, gaaahhh

Ni vet när man får känslan att man bara vill sätta
sej ner och grina och skrika "JAG VILL INTE MER"
ungefär där är jag nu ;)

Måste omedelbums lägga mej i soffan sista
timmarna innan jag ska jobba i alla fall ...
Migränen är inte långt borta känner jag, Schaaass ...

***********

Har pratat med storungen min ... Bara en vecka tills
dom landar på svenska mark igen, heerguuud vad fort
10 veckor har gått, det är ju liksom en femtedels år !!!

Ha en härlig lördagkväll allihopa
Puss och kram
från stressfia :))


2 kommentarer:

  1. Ja det låter jobbigt .Hoppas att du får det lugnare snart.Ha en skön kväll.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Ja ibland tar orken slut .. Vila .. Så fint vardagsrum .. Jag har likadan soffa ... Ni är duktiga änglar ni ambulansmän, kvinnor .. Kramar till Er .. Jeanette

    SvaraRadera