Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

fredag 17 december 2010

Älsklingen e hemma !!


Nu ni ska ni slippa byråtjatet ;)
Igår fick min starke son hjälpa sin annars så starka mamma
att hämta byrån, inte ens under protest ??!?! Han är nämligen som
alla andra karlar ;) hatar affärer .......


Den kom hem, landade och står nu där och ser så fiiin ut
När jag började kolla ordentligt på den hittar jag nåt kul, den
är numrerad och "stämplad" . Vet ni då ??
Från NK !!!!!!!!

Jag har väl bara möjligen tittat i skyltfönstrena till jul i NK,
eller utanför då, är ju inte ritigt min prisklass i den affären, säger man affär
om NK eller butík eller ... jaja skitesamma.
Hur som helst så är den hemma nu och vi eller åtminstonne
jag e väääldigt nöjd, har inte bestämt om den ska vara vit, hmm.
Men till en början så får den se ut precis som den blev skapad.

Ha en jättefin helg !!
Här ska det åkas pulka, stora som små
bakas julgodis, dansas och mysas
Kram Jessica






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar