Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 11 december 2010

Välkommen till våran by !!


Gomorron Sverige !!!
Oj va 1980 det lät *fniss* men jag bjuder på de ...
Har en lång jobbarhelg framför mej, så vi började med att
jag dukade fram lite frukost
framför TV:n och tända ljus, kollegan undra om jag ville
låna pegar , hahahaha .... näe kan va snäll ändå
Det snöar för fullt och ute, skidor åks på TV
och Jessica laddar mentalt för att gå ner i gymmet
Finfint å kunna träna på arbetstid, men idag tar det liksom emot lite.
Idag får ni följa med på min prommis igår i
mysiga Fäcklinge



Vägen mot Tierp till vänster och
mot Torslunda nedanför, bara öppna
åkrar, såå härligt ...






Välkommen upp till byn, postlådorna
i charmig rad ..........
och byn enda korsning ;)





Vägen hem, nu är vi nära
















Kohagen står öppen på vinter, men dom allra sötaste kalvarna skuttar omkring där annars
Ja ni det är hemma de .....
Önskar alla en otroligt skön tredjeadvent helg
Kram Jessica !!!
PS .... igår hade lilla jag 122 besök, rekord !!!! jisse va kul
är ju så ny i den här världen så jag blir superduperglad åt
varje liten titt, välkomna tillbaka !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar