Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 26 december 2010

Annandagen, skottning och utefika !



Annandagen .... den sista av våra juldagar !



Kom hem från jobbet alldeles utvilad ??!?!? och det hör ju inte till vanligheterna
kan jag säga .... och ska jag vara ärlig så hade jag inte så höga tankar om
lugnet när jag skulle jobba juldagsnatten, men som sagt, full rulle
fram till 00, det e mycke tragiska saker som händer under
julen , allt är inte så härligt för alla som man har det i sin egen familj.
Sänder en varm tanke till dessa stackars människor .......



Hur som helst, hem och ..... skotta, jajemen för förtielfte gången
typ, 3 rejäla decimeter väntade på mej när jag kom hem,
men herre e ju bara att se det som träning ju :))
Klyva upp lite småved till vespisen och sen en prommis
skööönt och lugnt ute, bara jag nästan och det galet vackra
landskapet, mmmm...


Nu blir det en slappar em, ska titta på film framför brasan
och bara mysa under filten och äta lite smaskiga rester ...
om jag inte ledsnar julmaten , nääää aldrig !!
Lite bilder från våran trapp, blev tom en fika ute inna jag gick in



Njut av den sista dagen på julhelgen nu mina vänner

Kram Jessica




Mysigt att fika ute !





Vackra islyktor som glittrar så när man tänder dom !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar