Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 30 december 2010

Vitt, silver och lila !!!

Nu laddar vi för Nyårs dukning, vitt, silver och lila !!!!!






Nu e glada julen slut slut slut, julegranen kastas ut, ut ,ut .....


Näe bara nästan inte riktig än..... för granen och jag har ett speciellt
förhållande det är en total crusch ;) Julgranen är nog den finaste
"prydnaden" vid jul tycker jag, älskar att smyga upp på
morgonen koka kaffe och bara ha granen tänd, myyys !



Men det de e slut på, e julbordsdukningen !!!!!
Punkt.... finito, over and out ...
Så här kommer de sista bilderna på vårat julbord
Idag ska jag lämna nyckel till lägenheten, äntligen
ska verkligen bli tokskönt, ligger liksom över en på nåt sätt.
Hoppas det går bra bara, lite orolig att det skla klankas
ner på massa saker fast jag städa den nogrannare
än en operationssal ^^


Ha en fin fin dag och smid mysiga planer till Nyår nu !!



















1 kommentar:

  1. en jättefin dukning du gjort ..ja det är alltid lika vemodigt när julen tar slut..suck ! måste vara skönt att lämna lägenheten ...jag minns när jag lämnade min ..usch ! vilket jobb ...hoppas städningen blir godkänd ...vill också passa på att önska dig ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR ...hoppas du får det bra ..måste också säg att det är kul att kika in till dig ...ha det bra nu ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera