Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 16 augusti 2011

Sista sommarlovsmorgonen !!!


Man ska inte fundera så mycke .....

-Analys och fundereringsexpert Jessica , var god dröj !!!

Så skulle min sekreterare förmodligen säga ....
Nu har jag ju varken sekreterare eller ett sånt jobb, men
jag har en jäkla fantasi, jag och alla 5 åringar liksom.

Ibland är det positivt med fantasi, andra gånger inte riktigt lika
bra.... Om man gör en analys av fantasierna så blir det inte bra ;o)
Men om man gör en analys av sina funderingar KAN det bli bra ...

Hänger ni med ??!?!

(Galen, skruvad och allmänt tokig skulle vi oxå kunna lägga till CV:t)

Jag tror ni förstår vad jag menar för det är inte krångligare än att
Jag lägger för mycket tid på att fundera på saker, vänder
ut och in på varför man säger si eller så
och menar man kanske nåt med att man sa så man egentligen.
Vill ju bara att det ska vara så bra allting ....
Å då kan det bli SÅ HÄR krångligt istället, hahahaha ..
låt det passera och poff så är det historia istället !!!!

Jaja då kan vi säga att morgonens analys hamnade
på bloggen idag då ;o) och jag är verkligen inte
så knäpp som det verkar *fniss*

*Annars känns sportBH:n trång, bra eller dåligt ;0)
* Vädret gör mej kladdig av att sitta
* och jag har massa sopor att köra idag

Så ut på morronprommis å hem och köra sopor är dagens deal !!!

Kram Jessica



Årets första äppelpaj, om än något bränd .... grrr

Glasena är loppisfynd för 2:- styck ....
och underläggen kommer från mormor

Saftigaste äpplena med ett täcke av
havregryn, graham, vetemjöl , margarin och socker
Mumma de, när vanlijglassen smälter ner över :o)
Rosa proslin från : Miljögården










































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar