Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 22 november 2011

Gråmulet, fönstertvätt och Jill Johnsson ....

Ska hålla mej med stjärnorna några dagar till tänkte jag ....



Storstädning vare ja :o))

Har nu dragit igång med "adventandet" .... idag trotsar jag
vädret och tvättar fönsterena, inte såå kul när duggregnet hänger
i luften, men men vad gör man , påt ba !!

************

Haft en skön morgon, plockade fram alla julskivor ....
Jill Johnsson är en av favoriterna, Magnus Carlsson och
Peter Jöback, Mariah Carrey ... ja det finns många gobitar.
Det roliga var när ungdomarna (Em med pojkvän) kommer
upp :o) Det blev prat om vad, hur och vilken !!?!??

Alltså när man får börja spela, vilken skiva ;o)
Em: Tycker det är mysigt redan nu och "köper" allt jag spelar ....
Pojkvännen: Helt på det klara med att det är Absolut music Christmas
som gäller, inget annat OCH inte en dag före advent !!!

Dom är så goa .... <3

Näe nu ska jag mysa på .... Två fönster kvar bara :o)


Ha en skön dag !!

Kram Jessica

(blir så less kameran, nån inställning måste ändrats,
blir så oskarpa bilder hela tiden)


1 kommentar:

  1. Ja tänk vad en liten gumma kan gno .. Det är allt lite förberedelser inför jul .. Ja julskivor spelas här för fullt .. Jag har ett antal .. Flera av dina favoriter .. Spelar just nu Jill Johnssons nya från Ica maxi .. Erbjudande 89kr .. Men den var inte så bra ... Blev besviken ...hoppad du hinner få dina fönster klara .. Kram jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera