Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 14 november 2011

Måndag måndag ....


Japp ... då var jag igång igen ....

Bästa måndagen :o))
Skitungarna kommer ju, dom tycker förmodligen att
det är jättekul att jag kallar dom det, när dom är
halvvuxna !!?? Men är man mamma OCH dom bor hemma
så fååår jag säga så .....

********
Annars så har jag nästan krockat med en KALV ...
något snopen när jag skulle gå ut i vebon nyss,
men den stackarn blev nog lika rädd
som mej, inte för jag är rädd för en kalv, jag menar bor man
på landet så ingår ju kalvarna, fast dom e ju inte mina ^^
Eller ok ... lite läskigt då, men bara lite ....

********

..... och på affären började jag packa i nästa kunds varor oxå
så det har varit mycke bra grejer idag *ruskar på huvudet*

********

Jaja, ha en bra start på veckan, skulle önska aningen mer
ljus, så JA TACK ge oss lite snö nurå :o))))

Kram Jessica<3



Känns som det är mörkt dygnet runt ...
Köket får vara brun/beiget nån vecka till, sen
så ..... är det dags :o))

1 kommentar:

  1. Ja dagarna är mörka just nu .. Men tur att snön inte kommit ännu .. Du kommer ihåg förra vintern .. Vad trötta vi var på den.. Sött du har det i ditt kök .. Snart så får du lite rött där .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

    SvaraRadera