Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 23 november 2011

Tagen på sängen .....

Idag vare tur att det fanns Gevalia ....

När man bor som vi, sista huset på vägen är det ungefär
VI, bonden och glassbilen (trot eller ej, oss blir den inte rik på)
som åker hit !! Kommer det en annan bil, blir man misstänksam
och tror att det är nån galen massmördare ..... eller nåt ^^

I morse, eller fm så hör jag en bil *misstänksam*
Hmm .... bara pallra sej upp eftersom det knackade på
dörren ......

Hahaha .... Tur att jag inte beväpnat mej, för utanför stod
min gulliga kusin med vovve ;o) Så i stället för att bli jagad av
massmördaren, så hade vi en vääldigt trevlig fikastund.

*************************

Idag tar jag ledigt från adventandet ....
Ska börja jobba 15, så det blir bara lite lugn å ro pyssel.


Ha en fin dag å krama nån lite extra idag :o)
Det ska jag <3

Kram Jessica !!


Sonens hörna e klar, inte massa "tjafs" ska det vara
där han bor, ok !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar