Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 17 april 2012

Jobbat järnet ....

Nu andas vi i två dagar ....

Mår bra av att jobba, mår bra av att jobba på två ställen,
mår efter jag mått bra av det ..... VÄLDIGT bra av mina
lediga dagar, nu är det två såna :o)))
Väl värt efter en 62 timmars vecka ... nöjd

Tanken med dagen var att börja "våra" inne hemma ....
Jobbet hade inte samma förståelse för att jag behövde sno
åt mej lite sömn i natt ;) En timme blev det !!!
Men inte tusan är man på  jobbet för att sova NÄPP ...
Men jag ser det som en bonus när möjligheten ges ;)

***********

Börjar nog så smått på övervåningen i alla fall .......
Får ta det STORA varuhuset, med bra å ha saker i morron
istället, Plantagen ska oxå få sej ett besök minsann :)

Har fått för mej att byrån i sovrummet ska tapetseras om
igen ... hmmm .... Färg då ?? Klaris å jag är inte helt överrens
än, men vi är nåt på spåret ;) Sonen vet precis hur det ska vara
Han vill faktiskt ha lite knallgula detaljer i rummet, jaa, varför inte ?!
till allt svart/vita, kul att det finns ett intresse liksom :)

***********

Annars är det matchen med STORT MMM ikväll
Brynäs har guldläge i Skellefteå, om det kommer att gapas
Fullt ös medvetslös nivå, om jag gissar rätt ........
Bra att bo på landet såna gånger :p

Nähänä ... nu har det slösats bort nån timme vid datorn och så
här blir det inga barn gjorda, eller rum städade heller för den
delen, nu kör vi (läs:jag)

Kramisar Jessica <3



Min fina påse som jag ficka av en kompis
när jag fyllde år, den får hänga framme för den
är ju sååå söt :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar