Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 24 april 2012

Morron från helvetet .....


...... som blev en finfin dag :)

Har inte haft migrän på säkert 1,5 år !!! Men idag slog den till
som en gummiklubba av modell större OMG ......
Man blir verkligen handikappad, men det är bara att häva ur sej
ta tabletter och isolera huvudet från världen utanför !!

Vaknade till vid 13 av strålande SOL bakom rullgardinen :)))
Har haft en altandag och med det menas, latat, druckit kaffe
solat (+23 vid väggen) löst korord och läst ...

************

Men som alltid så kan jag inte BARA var en hel dag ;)
När jag återvänt till jorden igen så blev det deklarerat, räkningar 
betalda, toscakaka bakad och musli rostad, mmm
Behöver jag tala om att huset luktar mumma nu ;)

Nu blir det en lugn soffkväll med  "Äntligen hemma" :)

Ha det gott på kvällskvisten :)
Kram Jessica <3






2 kommentarer:

  1. Stackars dig ! Hoppas du känner dig bättre nu .. Migrän inget kul .. Jag vet !visst är egen müsli bäst .. När jag har tid å lust så gör jag också egen ..hoppas du fick färg på nästippen .. Kram jeanette

    SvaraRadera
  2. Hoppas din migräan var ett engångs-återfall - jag håller tummarna för det!
    Ser mumsigt ut på bilderna och jag tror du inspirerar alla att sätta igång och blanda ihop god myssli!

    Ha en riktigt skön kvaäll tillsammans med soffan?
    Kram från Loo.

    SvaraRadera