Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 22 april 2012

Vår i teverummet ......


Nästan dåligt samvete.......

Tänk att GÖR man ingenting en helg, så får jag
nästan dåligt samvete ??!? Man kan ju undra varför ?
När det är fullt upp typ jämt å lite till ...
Så måste det ju vara ok, eller jag VET att det är ok
att bara slappelislappa ;))
Men ändå .... Det ska alltid hända nåt, då mår jag
som bäääst :)))

********* 
Men igår sydde Klaris å jag faktiskt lite nya kuddar
 till sovrummet, å sen hade familjen "matorgie" :p
Jisses va vi lagade mat och åt igår kväll :D
Klara stod för förrätt och efterrätt
Jag för kött och sås och Filip för en heeelt
GRYM potatis gratäng ......
Barnen visade upp värsta kock kunskaperna
i köket och det är såå kul att göra maten tillsammans <3

Idag får ni lite vårbilder från teverummet .....
Spets och rosa har letat sej in, tyvärr är det ju inte
värst mycke vår ute, men men ;))

Ha en fin söndag, här fortsätter slappartemat !!!

Kram Jessica <3



Söt kudde med vackra ord från en 
nyupptäckt butik, in the middel of nowere ......


Tavlor från samma butik, tryckta på säckväv med
känslan från gamla skolplancher :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar