Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 2 april 2012



PåSkLOv

VIlken tur man har tajmat alla lov ;)))
Nu kör vårat påsklov igång, lite halvtrist att det är
0 gradigt och snö igen bara :(

**********

Har haft min nattjobbarhelg så nu är det ledigt idag, innan jag
gör ett sista ryck innan PÅSKEN :)
I år ska påsken tillbringas i Dalarna, Mora närmare bestämt
Hela tokiga familjen, med barn pojkvän, föräldrar och
bror med familj, en påsk helt i min smak .......

Ska försöka få till en slalomdag oxå, så lite tur är det
att det inte är +12 just nu i alla fall .. om man ska vara
positiv :) å det är ju jag :o)) 

Annars är väl påsken:

* Umgås
* Vara ute
* Godiiiis
* Leta ägg och måla dessa
sist men inte minst
* SILLTÅRTA

Idag kommer mina tuppar på bild :)
Lite coola, tysa och helt lagomt påskiga

Ha en skön start på veckan
Kram Jessica <3






1 kommentar:

  1. H en riktigt bra Påsk-helg du också.

    Vilka coola tuppar du visar oss, förstår plötsligt varför vi säger "Stolt som en tupp" !!!!

    Ha det så bra från Loo!

    SvaraRadera