Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 11 september 2012

Hej hej semester !!

Utbildningsvecka och semester ....

Den här veckan har vi utbildning på jobbet, för min del innebär
det att hålla i cirkel-fys pass kl 8 på morgonen :))
Det är galet vilken ork man kan locka fram ur en morgontrött
kropp. Det har varit lite stön och stånk, men bara vi kört igång
så jobbar dom som dom envisa själar dom är :D

Grymt kollegorna !!

Mitt kvitto på detta är bestialisk träningsvärk i främst
röven .... Min egen slutsats av detta måste vara att det finns
mycket vilande muskler där, inte att röven är STOR ;)
Annars har vi, räddat liv på både "bebisar och gubbar" 
Tränat på att intubera (ge friluftväg med en tub i halsen) 
och ätit dammsugare till kaffet ;)

*******************

Kom precis nyss på att jag faktiskt har en veckas SEMESTER ....
Hur kan man bara glömma liksom ^^?? 
Det är årets återkommande Idreresa som går av stapeln
Vi har lyckats räkna ut att det är 7:e året i rad :))
Å jobbar man helg så är det bara att ta semester.
Men det är väl investerad semester ;) *fniss*

Näe nu ska jag fortsätta kolla på dom galna pensionärerna
som håller till på "Playa del sol" gapskrattar ibland och skämskudde
ibland, men dom är härliga, det visar att partylivet inte tar slut vid 60 !!

Ha en fin tisdagkväll <3 i="i">




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar