Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 27 september 2012

Tar tag i tag i det .....



..... och gör nåt bra !!

Är inne i en för mej konstig känsla, har ingen energi
svårt att ta mej för med saker och är allmänt tråkig ...

Kanske inte e skitkul annars heller ;) men det är energin
jag oroar mej för, älskar ju att dona och greja, vara ute,
baka åsså vidare ....

Men nu tar det mesta emot och känns jobbigt !!!

Att få bort den här äckliga känsla är jag väl själv
högst ansvarig för kan jag tro så idag blev det en tur
till skogen på fm, åkte till ett välbekant svampinferno
och skoja inte ... Jag fick hoppa som en ballerina
mellan svamparna, eller svampområdena ;)

Två fulla hundbajspåsar, ja oanvända då förstås ... och
fortfarande kom det fram nya svampar, fick nästan panik
att jag inte skulle få med dom stackrarna hem, som tur var
är man ju en utrustad kvinna, så fick jogga tillbaka
till bilen och hämta biltvätt hinken ;)))


Väl hemma, hiva jag in hinken och stack iväg på en
joggingrunda, mmmm nu smyger sej energin på
Åååå AJ LAJK !!!
Sen blev det lite surr med ungdomarna som var jobblediga 
idag :) Känslan som finns där, ¨va ska jag hitta på nu då¨
kommer och det är sååå härligt :D

Det blev lite pyssel ....
Sluteldade doftljus från IKEA fick lite nya kläder från
en spets som jag fått av mormor (som hon virkat)
Blev riktigt nöjd, tror att det kommer att bli ett
väldans fint sken faktiskt :)

Får väl summera det här som så ...

Man kan inte bara sitta hemma med en dålig känsla
utan man är själv höst ansvarig för sin eget välbefinnande
och jag tog tag i det och gjorde nåt bra just för mej 

Ha en bäst pannkaksdag !!!
Kram Jessica

PS Vi tar nog svampsoppa istället för ärtsoppa idag ;))






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar