Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 1 september 2012

Sommarslut och höststart !!


Vilken sommar !!!

Det här med blogg har ju inte varit prioriterat under 
sommaren kan jag erkänna .....
Juli var VÄRSTA jobbar månaden, efter 240 timmar
checkade jag ut :) sen följde nästan 4 veckors semester.

..... och vilken semester jag haft, eller vilken sommar
ska jag säga :D Alla gnäller på vädret, men jag känner
att det mest är att slösa på energi, visst är det trist med 
regndagar som löser av varandra , men vi kan ju inget
göra åt det. Eller hur ???

********* 

Vi har hunnit med, campingsemester i Eskilstuna vid
 Sunbyholmsslott, vackert, fint och mycket trevligt.
Lyckades pricka in fina dagar, gjorde Parken zoo
Grillade och umgicks med mina närmaste :)
Sen har vi varit till Idre fjäll, ett favvo ställe för hela familjen
Det passar alla åldrar och man är inte beroende av vädret.
Bra semester val va ??


Städjans topp 1050 möh :)

Sen blev det lite baddagar, hälsa på lite kompisar
och skönt hemmapyssel, innan det bar av till Turkiet.
Gumbet, en mindre ort 10 minuter från Bodrum.
Rekomenderas varmt, tokbilligt, gästvänliga Turkar
superfint boende, lång strand (gruisg dock)
och naturligtvis ett fantastiskt väder !!!
Turkiet erbjuder 320 soldagar/år :)))


skönt lagom stort poolområde ....


Finaste pojken min <3 i="i" nbsp="nbsp">


Lillsöt i poolen <3 i="i" nbsp="nbsp">


Middag på stranden, ljuvligt ....


en Blue Lagoon till mamma ;) 


dom retas inte jämt <3 i="i" nbsp="nbsp">

Underbar sommar som nu övergår till en härlig höst :D

Kram Jessica <3 i="i">

1 kommentar:

  1. Hej, och kul att du är tillbaka!
    Så klart att man ska ha semester frå bloggen,
    man behöver ju inte redovisa allt hela tiden))
    Låter som du laddat bra inför hösten.Jag gillar
    höstluften,färgerna och "tända ljus mys"!
    Måste bara rekomendera Skattgården en gång till!
    Så mysigt att bara åka och ta en fika.Tog en tur dit i fredags då det bara regnade.Ibland behövs inte mer för att förgylla en dag!

    Ha det så bra!
    Annette

    SvaraRadera