Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 20 april 2010

Barnen !!!



..... e ju heeelt otroligt så himla stora ungarna blir, en som håller på med körkort en som snart fyller moppe och tom min lillhöna växer jue jag menar 9 år... förstår att hon blir sur när jag kallar henne för min bebis ;) , hjäääääälp !! Snart behövs mamsen inte....


Dom stora reder sej själva om man bara utfodrar med mat, men igår sitter jag och tittar på K och tycker att hon ser så himla stor ut, äter snyggt med bestick, är med när vi sitter å pratar, kan retas och vara ironisk när vi driver med varann ..... ujujuj !!


Hade dessutom en disskusion om hennes kommande Mallorca resa med mormor, hur hon skulle packa, checka in och gå å köpa frukostbröd, hon e en jäkla sötis och har bara hängt med jämt, men nu börjar hon verkligen blir en riktig lite dam :)


Älskar dom för deras olika personligheter, dom är verkligen olika varann mina barn och det är sååå härligt, hos mej behövs inte presteras någonting för min kärlek får dom, för att dom bara är mina underbara barn .......


ÄLSKAR ER mest i hela världen sötnosar !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar