Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

torsdag 29 april 2010

... stundande 40 års kris eller ??

Hur långt innan kan krisen börja egentligen ??? .....

............funderar varför man ena minuten kan gråta för att sen känna sej nöjd med tillvaron??

en dag hata sitt jobb å nästa tycka att det är helt ok ??

vilja plugga för att helt byta arbetsskrå och sen inte tordas ??

och det värsta är att det bara e jag själv som kan svara på dessa förbannade frågor ....... man kan liksom inte ens be om hjälp !!

Har ALDRIG varit så velig inför mitt liv som jag är nu, så det måste vara åldersrelaterat har jag bestämt.
Förr bara körde jag på, full fart och lite till gärna ...... Men nu har jag nog alldeles för mycket tid och fundera, inser oxå att barnen inte behöver lika mycket av mej och det är oxå en ny bit i livet, att inse att man inte behövs på samma sätt som förut..........

Men en sak vet jag i alla fall och det är att jag älskar mina barn över allt annat och så kommer det alltid att vara, tur att ni finns mina mysisar

Har härliga dagar i Mora nu, tar dagen som den kommer och gör bara det jag vill !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar