Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 18 april 2010

Vilken helg !!



Kan ju inte säga annat än att jag e helnöjd efter 4 dagar i fjälluften ....... boende, väder, skidåkning (på höjden å tvären) mat, sällskap, after ski, dans och ALLT jäkla tok !!!


Tror jag skrattat mej till en tvättbräda, helt galet faktiskt.


Det enda som jag funderar på så här efteråt är om jag verkligen inte lider av nån förslappningsåkomma, eller va man ska säg. Jag menar 9 vurpor på längdåkningsturen, kan ju skylla på, tejp under skidorna .... eller nya pjäxor ... eller .. ja kanske bara ska konstatera att det var inte min dag på det viset :P


På kvällen lyckades jag få en armbåge på näsan så den sprack och blev blå OCH inte nog med det .... i backen på lördagen lyckades jag med en praktvurpa av STORA mått vilket resulterade i ett rejält uttänjt ledband i knät och svullnad... men va f-n ingen kommer ihåg en fegis ;)


Ja ja en kanon helg blev det i alla fall ... "tålmannen" "valparboLena" "alla-vurpor" tjafsande-bilar" "glömda-stövlar" "SKÅÅÅÅL" "släppta-ventiler" "jäger" "Mora-Nisse" "buss-Inge" "läkerol-i-BH:n" "sol-ur" "snö-grottor" ............. finns hur mycke som helst !!


Tack till er alla som var med, härliga människor hela bunten .... pöss på er !!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar