Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 27 april 2010

Med livet som insats !!



Jajemen .... tisdag e dan efter grupp sex kväll, skulle ett rikspucko kunnat sagt, osså vare bara jag, ;PP ppPP pP hehehe ...
som sagt hade min grupp (alltså grupp nr 6) hemma på mat igår, å vi hade det riktigt kuligt och mysigt, mycke skratt blir det ..... Trevligt värre i af !!!

Tisdag idag då hela dan, hade personaldag inplanerat på schema, blev en riktigt bra dag utom nån liten surrig tant som försökte få oss intresserade efter lunch, hur lätt e det då ?? när alla sitter i ett "paltkoma" efter fläsk å raggmunk.
Kände mej som i reklamen när dom börjar babbla en massa och säger "-och där hade alla barn slutat lyssna" Ofint visst men *wtf* Booooring !!!!!!

Kan säga att det var den sista punkten man sett fram emot hela dan =) Teambuilding med Äventyrarna .... gick ju igång bara på företagsnamnet jag ........

Den tjejen fick ju en straffspark att ta över efter tråktanten, hehe .. Bestämde oss snabbt att lagen var tjejerna mot killarna, tiddiiriii .... å nu jäklar tagga vi till som tusan, kan väl erkänna att vi ett gäng tävlingsbrudar hos oss *grrrr*

Det var blandade uppgifter som gick ut på att vi skulle jobba ihop, och lösa problemen tillsammans.

STOCKVANDRING 1-0 killarna
VÄGGKLÄTTRING 1-1
STEGBYGGE 2-1 killarna
STUBBPLANKOR 3-1 killarna
SKOTTKÄRREBYGGE 3-2 killarna vann :(


kan säga att allt det var så grymme kul å då menar jag ALLT....

Men finns ju massa bra förklaringar så att ni skulle förstå att det faktiskt var vi som vann, men det bästa av allt var att det var vi som vann STYRKE grenarna, tjo ho va sköööönt ;)

Löprunda när jag kom hem, så nu värmer jag soffan mätt i magen och njuter avv att det e sovmorron i morrn

Puss puss gotlandsruss :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar