Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 14 november 2010

Alla pappors dag idag !!

Farsdagsfika !!


Ja ni nu är 62 timmars veckan över !!

Tack och lov, slutatde med 1,5 timmes sömn .....

Visst.... vem f-n får sova på jobbet, men nu har ju inte vi nåt
vanligt jobb precis. Gick in i andra andningen där vid 05 och
tror nog att det fortfarande sitter i faktiskt.
Stackars instruktörer i möra när jag ska gå på
praktisk utbildningsdag, gääääässsp !!
Skrutt Emmi kom ut till mej idag, vi bara surrade och
slöade, tände en brasa och myste ... Gjorde verkligen
inte många knop.


Sen blev det att ta tag i bilj-en, isch va less jag e :(
Nu är det totalt, mega jättedöd, min fiiiina kille mår verkligen skit.
Pappa, Emmi och jag försökte springa i gång skrället, men icke.
Det slutatde me att pappa å jag fick bogsera den in till Tierp.

SURT !!!!!!!!

Ja ja som sagt obotlig optimist !!!!
Snart har jag
*en TV-antenn på taket och ett uttag inne, BRA !
*en SAAB som fungerar, gillas!
*och ett uppsågat förnster så soffskrälle kommer in, spännande !
Ja ni ser allt ordnar sej bara man har lite, jävlaranamma, YEAY !!!


Äre Farsdag e man så här gla .... fast man får diska ;)
Ett bitsset blev det i present, undrar vad det
e med karlar och deras verktyg ja ??!??!!




Finaste mamsen klurar på presenten ;)

Vilken go mat hon hade gjort idag då
Scampi pasta, mmmmums !!!
Har fixat mycke mat nu när det rustats och
flyttats, uppskattas massor, kjam !!



Passade på att ge 40-åriga bröllopspresenten i sin helhet idag ...
har fått ledtrådar ända sen bröloppsdagen i september
men nu vet ni.... nästan ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar