Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 30 november 2010

Sverige vs Thailand



Gomorron alla morgon pigga !!


Idag ska vi få frukost, inte på sängen, men nästan
faktiskt .... hos mam och pap :)
En vanlig tisdag kan man ju tycka ??!!
för oss en vanlig tisdag men för dom en
ovanlig dag ...... Thailand nästa.
Kan man ju tycka e kul.... bitter, avundsjuk JAAAG ??
Nänä, hihi ... jo lite då ;)
Men jag älskar snö och vinter så det känns
faktiskt ok ändå trot eller ej, har ju min resa
och se fram emot ändå ju
Dagens övningar blir att städa ur gamla lägenheten
Kul=NOT .... men men snart så ere klart å beltalt


Ha en jätteskön vintrig tisdag mina vänner


Kram Jessica


Välkommen hem till oss !!!

Sötaste kvasten jag fick av en kompis, med
tomtebusungar på :)



1 kommentar:

  1. Det är till att vara uppe med tuppen ...och t.o.m blogga lite ..du verkar att vara morgonpigg ...jag har en skön fm ..börjar lite senare ..dricker kaffe och spelar julmusik , bloggar ... vad fint du fixat det utanför ...ser välkommande ut ...söt kvast .snäll kompis ..vänner ska man vara rädd om ...ja, tänk om man fått en resa just nu ..så häärligt ! låter mysigt med frukost hos dina föräldrar ..det ska man ta vara på ..ha nu en bra dag ! ses snart igen ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera