Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

lördag 27 november 2010

Livet leker verkligen

Å vilken skön dag !!!
Konstigt att man åker till jobbet och vilar upp sej ??!?!?!
Kan säga att det var månader sen vi bara hade en (1) körning
men det var perfekt idag, för jag var arbets-ovillig, typ inte vill
hjälpa människor mer seg/trött/vill va hemma/mysa känsla liksom.
Benji gjorde det manliga på jobbet, tog fram stora ......... traktorn
och skottade överallt, själv fick jag ett anfall och adventade där oxå
lite hopplöst med inga medel alls :( men flyttade runt lite gardiner
gjorde i ordning lite ljus och nån stjärna, så blev det jobbmys oxå.
Killarna tom såg att det var fiiint , puss på dom :)
Fick ett ryck och pysslade till lite på min tallrikshylla
på kvällen, tände ljus och gjorde ordning barnens
adventskalender , ja ja jag vet att som är stora ??!?!?!!
Men va f-n, som Emmi säger -man kan ju inte bryta en tradition ;)
En dag kvar på jobbhelgen sen e jag ledig 4 dagar,
I really like my job :)
Ha en mysig kväll, själv fastnar jag framför Dansbands
kampen ..... hoppas Sverige förstår att det INTE är Sveriges BÄSTA
band dom visar här !
Saknas dansen ..... men snart så finns tiden igen :)
PS man ska inte knäppa bilder på kvällen blir aldrig riktgit bra,
Vättarna "Albert och Herbert" vakar in advent ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar