Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

måndag 21 mars 2011

Bandyfinalen !!


Uppsalas årliga stora final !!

Igår gick den av stapeln, BANDYFINALEN i på
Studenternas idrottsplats som sig bör.
Bollnäs-Sandviken
stod för underhållningen, som nog blev dramatisk, själv hade
jag ingen biljett utan körde snoka omkring varianten ;))

Bollnäs som lite av underdogs tog bra initiativ från början och skrämde
förmodligen upp Sandviken rejält. Dom (Sandviken) kvitterade i andra halvlek vid
66 minuter .. ungefär (som sagt jag var utanför arenan) men lyckade tom
stänka in ett vinnar mål innan slutsignalen. Sååå ....

Det blev som man hade siat i förväg, om än inte lika enkelt som man trott !!

Idag kommer mina smådarlings, blir härligt de :))
Den här veckan kommer att gå åt till att färdigställa köket
snart, snart nu mina vänner ... och sen massa planering
för MIN DAG, mmmm kul det ska bli !!

Ha en toppen start på veckan nu
Pöss å kramen Jessica


En trasig klubba, före match .... på Isalndsbron

Välkomna in i stadsparken ..

Lite folk då ... jojemen :))
och några bussar, hörde på radion att Bollnäs kom
med 6 bussar suportrar !!


Vackra stadsbilder ffrån Uppsala , Domkyrkan !!

Östra Ågatan, med sin gamla hus och ån rinnandes förbi .....

Uppsala slott i bakrunden, bankettmiddag på söndag kvällen ....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar