Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 8 mars 2011

Semeldagen !!!


Vårigt och tjejigt , TACK !!

Så då körde vi heeela paketet, blommigt och rosa ..........
Tjejen e firad och nu är det några veckor till nästa gång ;))

Laddar mentalt för att ta tag i köksbiten nu, är så sugen och vill att
det ska vara klart till den 26:e mars å det ska nog gå de.
Har inte flyttat den minsta pryl eller målat den minsta lilla möbel
eller ens en hylla faktiskt ...... Ett riktigt uppehåll tack vare sjukskrivningen
men nu är jag på väg rakt uppåt igen och det känns sååå bra.

Feel good känsla i hela kroppen, dessutom e våren på väg ..... I know it !!!

Gick på mitt första Zumba pass igår ........
Har ni aldrig provat, säger bara GÖRT´!!
Jävlar i havet va kuul det var, har själv varit instruktör i många år, men
det här hade jag då aldrig trott skulle vara så galet kul

Typ ARRRRIIIIIBA !!!!

Ha en superfindag mina vänner

Pöss och kram Jessica




1 kommentar:

  1. detta kalaset skulle man ju varit på ..ser mumsigt ut ! den träningen har jag inte varit på , men det låter kul ..och jobbigt ! men detska det ju vara ...jag gymmar för det mesta ..skönt att du är frisk nu ..ha en skön kväll ..kram jeanette.kallebodalantliv

    SvaraRadera