Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

söndag 6 mars 2011

En bra helg .... helt enkelt :)



Man kan njuta fast man e sjukskriven ......

I fredags "turade" vi (man åker fram å tillbaka på 5-6 timmar till Åland)
Grisslehamn/Eckerö med jobbet. En mysig, galen dag skulle det bli
precis som vanligt med mina kollegor ;)) Nu var vi ju bara 10 st, men hos
oss kan ju aldrig alla var med samtidigt .....

Brunch var beställs till kl. 10 , underbara båtar, mmmmöms
Så galet gott och det måste nog nästan kallas middag.
Åt så vi höll på smälla av, hehe ....
Sen höjde vi, den sk dansrestaurangen, med våra vackra stämmor :))
Det var nog många som hade kul åt oss, men det bjuder vi på !!


Resten av helgen gick åt till mamma-dotter myyys .....
Papsen har dragit å golfat på Gran Canaria å då passa vi på ;))
stan och handla paket till min lillsöt som fyllde 10 år i lördags,
sen blev det hem och smaska mat och dricka vin till Schlgern-andra chansen.
I morse var det Vasaloppsfrukost och "kämpa" framför TV:n ..... gu va
vi stakade, hehe ... Ut i det underbara vädret och jag gick min första längre
prommis, GLAD !! Det håller på att bli bra i ryggen :))))
När vi kom hem satt vi i solen och smaskade våfflor och
varm choklad med vispgrädde, om jag behöver det ???
Näe verkligen inte för volangerna, men för själen är det underbart :)


Nu laddar jag för mina underbaringar, stor har varit på studentkryssning
mellan, vid datorn ;) och den lilla spelat hockeycup,
där hon i mixat killag, fick pris som
bästa spelare i en av matcherna, man måste väl få skryta liiite, hihi ...

Hoppas ni haft en härlig helg !!?!!

Kraaam Jessica






1 kommentar:

  1. Åh va härligt,man behöver både något för knoppen,kroppen och själen och det verkar du fått!!Och visst är det härligt att få "toka sig" och skratta :)) Finte sörrö!

    Kram Annette

    SvaraRadera