Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

onsdag 16 mars 2011

Vår ute, vår inne, vår i hjärtat, vår i sinne .....

Minigranen har fått gett vika, nu e det vår :)
Narcisser och björkris

Välkommen vackra onsdag !!

Mitt i veckan och i morron är min första jobbardag på 3,5 vecka
OMG hur ska det gå ??!? Känns som man blir nybörjare igen ...

Igår började jag måla griffelfärg på två kökslampor och en skafferidörr,
projektet fortsätter idag, sååå kuuul !! Fick hjälp att borra i knopparna på fina sovrums
byrån, tack tack :)) Idag kommer elektrikern och meckar lite
fler uttag, eftersom huset tamme tusan är inklädda i skarvsladdar.
INTE fint, tom mycke fult :( ogillas ......

Känns ju himla bra när, såna här långbänkar kan bockas av på långa
listan, måste ju oxå tala om att vädret är gudomligt, om än kallt,
-14,5 när jag klev upp, trodde att morroneldningen var ett minne blott,
men icke ;) Men söderväggen kommer att bli varm sen .....

Näe koka lite kaffe kanske :)
Ha det riktigt fint nu

Kraaam Jessica !!





2 kommentarer:

  1. Å här är det mulet och åskan mullrar....Medlemskapet i positiva klubben blev inte så långvarit.I natt var jag tom.arg i drömmen och det satt i när jag vaknade.Det kryper i kroppen men jag vet inte riktigt vad det är.Grrr.Min själsfrände är i Thailand just nu oxå.Vi har "terapisamtal"med djupa tankar,skratt och en massa tok.Ibland kan vi skratta så familjen kommer och undrar hur det står till:)))När tårarna rinner och man har kramp i magen av skratt då känns det riktigt skönt!!Man laddar ur liksom,det är nog det jag behöver nu.
    När jag ändå är gnällig:mitt kära barnbarn sa att det var "Tantvarning"för jag planterade om mina övervintrade pelargoner och har egen kasse med mig när jag handlar!!!??VA-JAG?Nehej du,MILJÖMEDVETEN vill jag bestämt kalla det!!
    Men i morron är en ny dag,nya tag och banne mig om jag inte ska ha sol:)Jo då va det bestämt!

    Kramar från Annette!

    SvaraRadera