Lilla huset i Fäcklinge

Lilla huset i Fäcklinge

tisdag 17 maj 2011

Bloggledigt !!!


Gissa om det e fullt upp eller ??!?!?

Håller på å testar gränserna för hur mycket
man hinner i maj månad..............

Inte ett inlägg sen i fredags typ !!!
Flåt´ ... om det nu är nån som bryr sej, ta hand om sina läsare
eller hur det nu är ??! Har det egentligen riktigt bra, men en
aning högt tempo, gillart förstås, men det e lite sådär precis på gränsen ...

Jobbade 8-18 lörd och sönd, hann oxå ha en hel del myys ;o)
mellan passena, tack vännen för goda grillkvällar å lite soffhäng ;o))
men hur som, så ser det slutliga schemat ut lika
ändå .... JALLA JALLA typ ;)

Igår kom sötisarna mina, sen klyva ved, ved, ved ...
Jobba natt, natt, natt .... idag sjukhus å myskväll :o))
Har börjat prioritera ( braaaa Jessica) vissa saker behööööver
man inte göra bara för att det är student i antågande liksom.
Jag menar vem faaan bryr sej om ,
om man bytt gardiner på övervåningen ???? Jag vet att jag är en
mycket sjuk människa, men gillart likasom ....

E bara borra ner huvve å köra två veckor till nu !!!!!!

Å vet ni då ??
Har fått en NY packlista :o))

Söndag 12:oo bär det av söderut, med lätt packning..... ??!?!
trosor, sköna skor, bikini, maskindiskmedel ? kanske en tröja
(detta är ett citat av vad min mor ringde och info mej om igår)
Låter som det är solklart vart jag ska va ?? Gaahhh....
Söndag till lördag ska vi vara borta :o))
Just ja sa jag att passet ska me ?? Tror på typ RIGA ;o)
och det kommer att vara välbehövligt, lite nödbromsvarning nu .....

Dags att packa för en trevlans dag med bästaste kollegorna
i morrn :o) teambuilding dag med utgång ...
Inte illa en onsdag sådär, tack chefen !!!

Puss å kram skumbanan
Jessica <3


Trädgårdspyssel ...... tänk om man bara
hade tid och pengar :o)




Fick den här pionen av min Madde :o)
tom en doft Pion .....

1 kommentar:

  1. Snygga träskor!Har köpt vita med svart snörning.
    Visst är det skönt med "bara sticka i fötterna årstid"!
    Ja nu är det mycket som man vill hinna med,tur att det är ljust länge på kvällarna!Idag blir det en tur till köpingen-granngården hade fått hem Björnbär.Blir nog nåt mer:)
    Här drar det ihop sig till bal och avslutning i grundskolan.Tror nog att det är liiite enklare med kläderna när man har en kille.Men kostar gör det ju.
    Nej nu är det dags att ta tag i dagen om det ska bil nåt gjort!

    Ha det bäst!
    Kram Annette

    SvaraRadera